Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Dear Santa ~ part II ~


Αγαπημένε μου Άγιε-Βασίλη,
Καλησπέρα. Πώς είσαι?? Κρυώνεις φαντάζομαι. Δύσκολος καιρός για να κυκλοφορείς με το έλκηθρο. Σε καταλαβαίνω, δεν είναι θέμα. Η φετινή χρονιά ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Έκανα πολλά από αυτά που σου ζήτησα να με βοηθήσεις να κάνω και δεν πήρα και ακόμα περισσότερα από αυτά που σου είχα ζητήσει να μου φέρεις. Το γιατί το έχω εμπεδώσει αλλά δεν θα το συζητήσουμε τώρα. Έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου και έχω πάρει τις αποφάσεις μου. Φέτος λοιπόν καλέ μου Άγιε- Βασίλη, δεν θα σου ζητήσω τίποτα. Ναι ναι, καλά διάβασες, τίποτα απολύτως. Όχι γιατί δεν θέλω κάτι, αλλά γιατί πιστεύω πως βρήκα την πηγή του κακού. Και βασικά θέλω να κάνω ένα πείραμα. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω τίποτα να χάσω. Και αν αυτό σου φαίνεται απαισιόδοξο, προσωπικά πιστεύω ότι είναι ό,τι πιο αισιόδοξο έχω σκεφτεί ποτέ. Βέβαια, στην περίπτωση που το πείραμά μου αποτύχει, θα πρέπει να βρω κάποιον να ρίξω το φταίξιμο. Αλλά, αν πετύχει, θα πάρεις εσύ τα εύσημα, καθώς είσαι η πηγή έμπνευσής μου. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ πιο ευχάριστο για μένα να περιμένω μέρα με τη μέρα να δώ αν το πείραμά μου πέτυχε, από το να περιμένω να πάρω όλα τα δώρα που σου ζήτησα. Ξέρω πως έχεις πολλά να κάνεις και εμείς ζητάμε πάντα τόσα πολλά. Αυτά. Α! Αν περάσει από εκεί ο καινούριος Χρόνος, πες του πως ούτε από αυτόν θέλω κάτι. Μόνο να έρθει.. Σε αφήνω να τυλίξεις τα δώρα τώρα με την ησυχία σου.. Να ταϊσεις τους ταράνδους και να.. κάνεις σκι?? Ε, δεν ξέρω τι κάνετε εκεί πέρα.. Αλλά σε αφήνω να το κάνεις.. Σ’ αγαπώ πολύ Άγιε-Βασίλη! Σ’αγαπώ μέχρι τον ουρανόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο! (την αγαπώ αυτή τη διαφήμιση!)

ΥΓ.: Όχι, δεν είναι κόλπο για να σου πώ του χρόνου πόσο καλό κορίτσι ήμουν την περσινή χρονιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου